donderdag 5 april 2012

Donderdag 5 April

Gisteren zijn we naar de bib geweest. Laura zei: "We kunnen 100 stuks meeemen!" Euh??? En inderdaad, 5 strips, 5 boeken, 5 DVD's en 5 CD's x 5 kaarten! We hebben het iets meer bescheiden gehouden. Elke heeft ook CD's genomen van de jaren 70-80-90 om te zien of er iets tussenzit voor het schoolfeest!
Met genoeg leesvoer en The Matrix voor filosofie zijn we al zingend naar huis gekomen!
Vandaag is Gitte komen spelen. Elke maakt smoothies naar ieders wens. Gitte helpt met de onthaalkindjes, knutselen, opruimen, bedje leggen...
Rond 15u komt Mirthe thuis en zij is aan de beurt om bij mama ELS te slapen!
Het zal al niet meer zo rustig zijn in huis, maar dat vind ik niet zo erg! Mijn kids weer lekker bij mij!

Liedjes beluisteren op You tube!

Vanavond krijg ik bezoek van Karlien (Luc zijn vrouwtje), dan kunnen we wat babbelen over onze ventjes! Ik kijk ernaar uit! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten