zaterdag 7 april 2012

Zaterdag 7 april

Wat langer slapen kan toch goed doen! En om 12u konden we de vlag uit hangen!!! Ons Laura vindt haar schoenen in de vijfde schoenwinkel op enkele dagen tijd! Oef!

's Middags eten we frietjes en om 13u gaan de meisjes oefenen in de kerk voor de Mis van morgen! Merel mag een solo zingen! Ben wel curieus! Ondertussen leer ik nog voor filosofie. Pff!! Hoe langer ik leer hoe minder ik begrijp. Ik laat het nu even voor wat het is en begin maandag met Socio- politieke analyse. Niet echt mijn ding maar voor wat hoort wat! Ons Mirthe en ons Laura houden zich bezig met het inrichten van hun "klasje". Vooral Mirthe speelt vele uren Juf! Nu hebben ze hun klasje eens opnieuw ingericht. Straks kan ik even ontspannen met mijn oude schoolvriendinnen van de verpleegsterschool. Moeke komt hier oppassen want morgenvroeg komt de Paashaas... Dat hopen we toch! Zou de Paashaas voor het eerst de eitjes binnen leggen? Afwachten... Het knaagt weer dat mijn ventje zo ver weg is...

Filosofie is leuk maar niet gemakkelijk!
Eindelijk schoenen!!!

Juf Laura en juf Mirthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten