zondag 15 april 2012

Zondag 15 april 2012

Gisteren en vandaag hebben we aan een paar kleine verrassingen voor Kris gewerkt. Maar daar gaan we niks over zeggen omdat we nooit weten of hij toch ergens internet met PC heeft gevonden!
Elke maakte deze middag lekkere spaghetti met worteltjes! Was echt wel lekker! Het enige dat ik heb moeten zeggen is dat ik er ajuinen en wortelen in wou en dat ze 1,5 pak nodig had. Toch handig als ze groter worden. De afwas heb ik zelf gedaan.Zij hebben nog eens de lego uitgehaald en een huis mét dak gebouwd! (goed hè, opa!) Ondertussen heb ik weer wat aan mijn schema gewerkt van filosofie en... Nu lekker wassen, poffertjes eten en op tijd bedje in want morgen moeten we in Bilzen staion zijn om half 7! Ik zal er zijn!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten