dinsdag 3 april 2012

Dinsdag 3 april


Deze morgen stond ik (Els) op tijd op want al vlug kwam mijn eerste onthaalkindje. (Ik werk als onthaalmoeder thuis) Bij het buiten spelen heb ik onze klinkers geborsteld. Gedeeltelijk alvast. Elke, Laura, Mirthe en Merel waren bij Moeke en Opa (mijn ouders) aan het helpen met allerhande klusjes voor het goede doel van mijne Petere. (De drie giraffen (project in Congo)) Ook hiervoor fietst Kris dezer dagen. Even iets anders: ik volg in Brussel elke maandag les voor de opleiding Gezinswetenschappen. Ik zit in mijn eerste jaar, er volgen nog twee. Ik kan hierbij vertellen dat het zeer boeiend is maar ook de nodige inspanningen vraagt. Dus terwijl de kindjes hun middagdutje deden heb ik zitten leren voor filosofie. Ik denk, dus ik ben zei Descartes. Ik maak er toepasselijk van: Ik voel (heimwee) dus ik ben! Alhoewel heimee volgens de idealistische mensvisie toch maar een droombeeld kan zijn. Is dat zo?... Nu even niet filosoferen, het is al laat. Toen ik de meisjes ging halen heb ik mogen genieten van een zeer lekkere maaltijd! Heerlijk! De kinderen hebben nog helpen afdrogen, telefoontje van Kris en naar huis. Blog schrijven, wassen en bed in!




Vandaag mogen Elke en Laura bij mama op de kamer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten