dinsdag 3 april 2012

Tot hiertoe...

Tot hiertoe hebben wij al vanalles gedaan. Vrijdag zijn we papa Kris gaan uitwaaien op school.
's Avonds hadden we een verjaardagsfeestje voor Tine, ons nichtje werd 5 jaar!
Op zaterdag gaan de meisjes altijd zingen. (vandaar het mooie weer) Hierna reden we door naar de babyborrel van een achternichtje Lauren.
Papa missen valt nog erg goed mee.
Zondag was het een rustigere dag. Lekker thuis relaxen. Auto wassen en wat huishouden doen.
Maar op maandag dacht ik te leren voor school. Viel dat even tegen. De computer werkte niet zoals ik wou! (****) Wat was er toch? De meisjes waren spelen bij Kobe en Tine, dus nu had ik tijd en alles viel tegen. Aan het leren beginnen was dus niet zo simpel. Wist ik veel dat ik Kris zo hard zou kunnen missen! Snif! Snif!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten